valenii de munte

duminică, 6 septembrie 2009
Ma intreaba George daca vin cu el sa mergem spre Cheia, facem tati, eu iam zis ca nam bani de gaz, dar se pare ca nu neam inteles la benzinarie si am platit amandoi din cauza unei mici neintelegeri, noroc ca sau recuperat cand neam intors. Drumul a fost belea, am facut slalom printre tiristi, masini si vaci. Politia romana insa nam putut sa o ocolesc de doua ori si am cazut ca un muppet in fata lor sa le prezint actele. Aici sa vezi ce macel, au mirosit greblele ca motoru e mare, dar naveau cum sa o dovedeasca pe loc asa ca miau dat drumu. Si neam dus la nemurile lu Jorjica undeva prin Valeni. Am stat peste noapte aclo, am baut vreo 2-3 beri,am mancat, si dupaia la somn, era sa urmeze o noapte cu tot tacamu de animale, concert de caini la 4 dimineata si simfonia gainilor pe la 9... Neam trezit am sorbit o cafea si dai spre Brasov TZEAVA. E superb sa cobori prin curbe :)

0 comentarii: