RE: 14 februarie

duminică, 14 februarie 2010
Daca tot sa topit un pic zapada, am decis sa fac un pic de revizie la scuter.

Am halit ceva si mam coborat in pestera bestiei. Am intrat, mirosul specific de fiara era in aer. Statea ascunsa sub o pelerina argintie. Era rece si nu contenra sa isi miste botul. Am trezito usor cu un zanganit de chei. A marait din toate fortele vreo 4 secunde. Sa ridicat in picioare si a inceput sa urle catre mine lovinduma cu putere. Atunci am scos sabia Excalibur, iam infipto fix intre ochi. Am crezut ca sa terminat, inima imi batea repede, dar monstrul albastru se regenera rapid, si-a scos sabia si mia distruso. Eram terifiat, ma privea in ochi cu ura si desigur ca ne-am batut, ne-am dat cu capu de toti peretii, chiar si de asfalt. Ma legat de un gard si ma lasat o noapte intreaga in ploaie si frig. Bestia se razbuna nemilos. Cosmarul nu se mai termina. A zis ca daca nu alerg cu cel putin 90 km/h cu burta goala o sa ma faca praf si pulbere. Ma ameninta ca daca nu pot sa ating viteza aia o sa ma manance cu tot cu fulgi. Incepusem sa fug, eram sigur pe mine, pana cand mam impiedecat si mam julit la coate. Bestia zambea, vroia sa scape de mine, sa se intalneasca cu suratele ei.

Am scos cheia din contact dezamagit, scuterasul meu nu mai avea baterie. Lam inpins afara si mam apucat de treaba, am dat drumu la ulei care era negru ca tuciu si iam scos filtrul de ulei. Am de cumparat asa: ulei, filtru, cauciuc pe spate, trebuie sa imi fac asigurare, si desigur...benzina. Se spune ca o treaba inceputa e pe jumate terminata, deci mai trebe ceva banet, o zi insorita si restu e cancan

0 comentarii: