2010

vineri, 31 decembrie 2010
A trecut si anu asta, plinde cacaturi si plin de alcool, nu ma laud, am baut anu asta ca un porc pana miam pierdut creierii, mam cacat pe mine de la atata bautura, am pipat un cozias pana am vazut fantoma lu Elvis, mam batut pe sine, mam impartit in doua locuri :job si prieteni, nu mia lipsit nimic, si nu ma laud zicand asta. A fost un an cu impliniri dar si multe dezamagiri, am abandonat un proiect, dar am inceput unul nou, am cunoscut multa lume noua dar in aceasi masura nam mai vazut pe multi. Nu am reusit sa imi fac o prietena pentru ca sunt "neam de traistă" , adica nu stiu sa ma port, si nici nu mam chinuit sa invat, poate la anu :). Cu sanatatea stau bine, dar am avut si cateva zile proaste cand aproape ca cadeam cu capu in ciorba de oboseala si de dureri. Faza cu scarile nu a fost o traba prea frumoasa, iar urmarile sau vazut pe mecla mea a doua zi. Faze de trafic pe mobra mai putine, mia taiat unu calea milimetric pe la autogara 3,altadata era sa o calc pe o proasta care avea impresia ca tocurile sunt bune de alergat, iar odata era sa fiu calcat de jandarmi cand traversam strada. Asa in general sunt bine, dar pot zica ca radiez de fericire ca trecem in 2011, nu inteleg care e treaba de se intampla atatea chestii ciudate, de pilda programul de autobuz, eu vreau pe 1 sa merg sami iau o paine, nam de unde. E doar o schimbare de ora, un gong care bate si atat, nu o sa devin brusc mai matur daca e ora 1 noaptea si nici nu o sa imi creasca vreun extra coi in plus. Da ar fi fain sa imi creasca niste inotatoare ca poate ma inec intro zi si nar fi frumos.
Hai norooooc!

E 22:30 ma duc sa scot cainele si sa trag o pipa.

P.S. si pentru aia care canta muzica populara in centru Brasovului multa muie ba, ca mie numi place muzica aia. Aia sa o asculte cui ii place la el in casa cu volumu la maxim si cu slana intre dinti.Recunosc cultura si traditia, dar nu ma dau in vant dupa ele. O alta muie si pt Antena1 care difuzeaza niste jegosi de manelisti. Si mai am destula si pt alti sau altele :))

0 comentarii: