Am visat ca eram motan.

joi, 9 decembrie 2010

Si nu imi vine sa cred.
Am visat ca eram motan si eram pe o insula cu alt motan, unu negru. Ne gandeam cu sa plecam de pe insula aia sa ne gasim stapanii, asa ca motanu asta cu care eram a construit o pluta foarte ciudata cu care ma trimis in larg. Lam salutat si am asteptat sa vad unde ma duce valul. Am ajuns la alt mal unde se parea ca e ceva civilizatie. Au sarit pe mine doua ciori care erau trimise de motanul negru sa vada unde sunt. Leam spus ciorilor ca sunt intreg si ca il astept si pe el. Intre timp am inceput sa inaintez si am vazut o vizuina de unde a iesit un sobolan furios, intrebanduma ce caut acolo, si a inceput sa ma miroase, iam spus ca nu am intentii rele si ca imi caut stapanul, moment in care am auzit un urlet de lup in departare. Sobolanul sa speriat, a intrat in vizuina si mia zis asa: "Tu poate nai intentii rele, dar altii au!" Facand referire la lup.

Si mam trezit la 5. Acum e 9.

0 comentarii: