de nervi

sâmbătă, 19 martie 2011

Fac aceasta postare de nervi, ma fut pe diacritice, nam chef! dar de ce unii au impresia ca daca o relatie nu merge asa cum tiai fi dorit inseamna ca poti sati versi tot amarul pe cel mai bun prieten(a), de ce? ce pula mea, esti premiu de consolare coaie?nai si tu vene pe pula sa scuipi in fata si sa zici JET IN PULA MEA? eu am,si decat sa ma plang la altii de o problema prefer sa imi tai un floc, nu sa ma smiorcai la altii de vezi doamne ce durere am io in cur ca viata nu e asa cum mias fi dorit! Mam saturat de oameni idioti care scot mecla la aer si incep sa beseasca tot felu de aberatii demne de un glonte in cap! Nu ma consider un om destept in totalitate, ca daca eram, nu mai mancam rahat cu voi aici, in aceasta tara plina de cretinism! Instig la multe,la violenta, la anarhie! Nu sunt cu doctrina in mana, desi uneori tare as vrea sa vina un Hitler sa curete mizeria unor fiinte. Nu sunt psiholog, CE PULA MEA NU PRICEPI? Nu primesc bani sa iti suport toate smiorcaielile, nu primesc nici macar un pahar cu apa, dapai unu cu bere! Ma fut pe capul celor care zic: "Respecta ca sa fi respectat" ce pula mea, te respect daca consider eu de cuviinta ca ai realizat ceva maret in viata asta! Daca tu iei carnetul nu te astepta sa ti se zica "Bravo coaie, felicitari" ce pula mea, e ca si cum ai invatat sa te stergi la cur si ai primit diploma! Nu sunt un om rau, desi tare as vrea ca prostia beshita a unora sa fie pedepsita prin asasinare cu pietre!
Vorba aia "Desi intr-o dimineata tare-as vrea sa te trezesti. Ca ai pizda ca-n loc de Gheorghe te cheama Oana" si daca nici de data asta nu pricepi inseamna ca esti un retardat care mananca seminte in statie la autobuz! Jignirile mele sunt gratuite in regim de alcoolism,iar rasuflarea ta e la fel de pretioasa precum mireasma uni cacat! Si nu ma luati in nume de rau,ca nu stiu sa ma bat cu voi,maimutelor! Acest cacat fiind spus, imi beau vinu si ma fut pe ideologia voastra de doua parale!

O postare la fel de simetrica precum ridurile de pe fatza lu mata, intelegi aluzia?

0 comentarii: