7zile -_-''

luni, 4 aprilie 2011
Interesant ca atunci cand ai probleme nimeni nu mai vorbeste cu tine,te ocolesc ca pe ciuma. Cand nu ai bani, la fel. Intrun fel e bine sa stau singur, ma curat de ganduri murdare si fara sens si raman cu ceea ce imi este esential. Mestec guma in momentu de fata si am impresia ca am un bolovan pe cap,sunt obosit si vreau sa ma culc. Imi doresc ca maine sa ma scol mult mai bine decat azi,sa fie soare afara si sa ma trezesc in liniste, sa fac o baie si sa ma uit la un film bun. Nu o sa raspund la telefon si nici nu o sa ma apuc de baut. Vreau ca saptamana asta sa fie curata. Vreau sa imi readuc logica la un alt nivel, unul mai superior, macar cu o treapta. Inafara de ai mei nu vreau sa vad pe nimeni saptamana asta. Nu are rost sa mai imi pierd vremea vanand himere, vreau sa fac ceva creativ,sport.

0 comentarii: