intr-un loc in care nimic nu se intapla

duminică, 9 octombrie 2011
Asa, stau si ma trag de barba si ma intreb unde cacat pot sa beau si eu o bere, pula mea, e ora 21:34 si nam terminat inca programu, futui... Imi place sa ii vad pe unii cum vin si cumpara un pisat de bere imputzita (KEO) si parca se lauda animalele ca au dat 5 euo pe ea in cel mai tare hotel...si stai sa te gandesti 2 secunde si iti zici in minte ca la 3 metrii distanta e un restaurant unde vinde la juma de pret, dar nah, unde sunt bani sunt si pretentii, ce sa zic, ai bani ai basini. Ata chestie tare misto e cand vine juma de hotel si se uita ca preistoricii la plasma de pe perete si discuta stirile de la BBC, stiri care, nu stiu de ce sunt marea parte in reloare, dar oamenii se uita si se minuneaza de evenimentele care se intampla in Pakistan, de stirile super-mega-culeanu de la iphone si mai ales cum e vremea maine. Pe mine ma doare fix la nasturi ce vreme o sa fie maine, ca doar nu ma duc in Alaska si nici nu am de gand sa trag o vizita maimutelor din Africa. Tot aici sunt si daca simt ca mie frig ma imbrac, si daca ploua imi bag pixu si stau la umbra. Nu cred ca o sa stau la plaja cand defapt ploua cu broaste si colegu o sa urle la mine sami zica ca ploua cu broaste, ca asa au zis la vreme...puuula mea. Ma pis imprastiat pe aia care se cred domni ca vin imbracati la patru-ace. Am si eu costum, am si eu telefon si chei de la beci da le tin in buzunar nu le arunc pe masa sa vada lumea ca io am mertan, ca e de prost gust ba. Si lasativa in pula mea copii acasa cand iesiti la o cina romantica, ca nu sunteti la centrul de plasament. As fi tare fericit daca sar inventa o botnita pt astia mici si galagiosi. Ma duc sa ma pis ca am baut 3 guri din ceva vin roz.

2 comentarii:

Mihaela spunea...

nice

Masaj erotic Pitesti spunea...

eu stiu numai locuri unde totul este posibil sa se intample